IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> A może jakiś kombajn antywirusowy
jureqm
post 23.01.2008 - 20:22
Post #1

Grupa: Members
Użytkownik nr: 3,555

Jestem laikiem i świeży w tym temacie. I mam pytanie czy lepiej zabezpieczyć kompa po poprzez jakiś program typu Internet Security i jaki czy lepiej Jakieś inne programy antywir+firewall+ coś tam jeszcze. przeczytałem kupę forum w tym temacie i jestem już trochę głupi. shok.gif wiem że każdy chwali to co ma. mam w tej chwili zainstalowanego trial F-secure i narazie nic nie pokazuje wszystko jest na 0. Z góry dzięki za jakiekolwiek info w tej sprawie. shok.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
Guest_gerwazy87_*
post 23.01.2008 - 20:42
Post #2

Guests

hmmm powiem ci tak obecnie uzywam internet security z zonealarma i wszytsko jest ok poprzenio miałem avasta (antywwira) i zonealarma pro (firewalla) i spybota ale spybot nie chodził w rezydencie i tez było ok teraz mam tego internet security i tez jest ok natomiast gdy widziałem ze cos z kompem sie dzieje nie tak instalowałem jeszcze spydoktora i skanowałem w wersji trialowej kompa i wykrywał 10 szpiegów wiecej o wysokim zagrozeniu, po ununieciu ich komp wrócił do normy lecz samego spy doktora nie trzymam zainstalowanego w systemie bo bardzo zzera kompa zabiera w spoczynku 100mb ramu a to bardzo duzo spydoktor jest dla mnie kołem ratunkowym i bardzo ci go polecam. a co do wyboru to nic ci nie pomoge bo tak jak madrze powiedziałes kazdy chwali to co ma lecz musisz pamietac ze kazdy inaczek korzysta z komputera jeden sciaga (naraza sie na wirusy) a inny tylko chodzi po stronach www (nie naraza sie zabardzo na ataki) pamietaj o tym.

+Quote Post
Skuzik
post 23.01.2008 - 22:44
Post #3

Grupa: Root Admin
Użytkownik nr: 1

Kombajny zwykle wybierają Ci, którzy są gotowi wydać jakąś kwotę na oprogramowaniem, a na "składanki" zwykle Ci, którzy chcą kupić tylko dany moduł, bądź chcą zabezpieczyć się nie wydając ani grosza wink.gif .