IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )


 
Reply to this topicStart new topic
> AVAST problem
Mikusia
post 14.09.2007 - 20:32
Post #1





Grupa: Members
Postów: 3
Dołączył: 14.09.2007
Użytkownik nr: 2,402



Avast nie działa znika ikonka pokazuje się Podsystem AAVM wykrył błąd RPC co robić ? prosze o pomoc !!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skuzik
post 14.09.2007 - 21:25
Post #2





Grupa: Root Admin
Postów: 1,123
Dołączył: 03.09.2006
Skąd: Wejherowo
Użytkownik nr: 1



Napisz jaki dokładnie błąd - jeśli jakiś komunikat występuje, to wklej tutaj jego treść.
Napisz też co ciekawego robiłaś pomiędzy tym jak aplikacja działa i przestała chodzić... rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mikusia
post 15.09.2007 - 07:38
Post #3





Grupa: Members
Postów: 3
Dołączył: 14.09.2007
Użytkownik nr: 2,402



CYTAT(Skuzik @ 15.09.2007 - 00:25) *
Napisz jaki dokładnie błąd - jeśli jakiś komunikat występuje, to wklej tutaj jego treść.
Napisz też co ciekawego robiłaś pomiędzy tym jak aplikacja działa i przestała chodzić... rolleyes.gif



komunikat : Podsystem AAVM wykrył błąd RPC taki się pokazywał dzisiaj jak włączyłam komputer ikona avast pokazała sie i zniknęła . Wcześniej dołożyłam pamięć miałam 256 dołożyłam 1 G teraz mam 1,25 ale może trzeba jedną wyciągnąc ? Z góry dziękuję za pomoc Monika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strupii
post 16.09.2007 - 21:48
Post #4





Grupa: Moderatorzy
Postów: 10,116
Dołączył: 03.09.2006
Skąd: Wejherowo
Użytkownik nr: 3



Przede wszystkim użyj Windows Update aby być pewnym, że posiadasz aktualne wszystkie komponenty systemu (łącznie z RPC). Następnie zrestartuj komputer i sprawdź, czy problem występuje nadal. Jeśli tak, postępuj wg instrukcji:

* Naciśnij prawy przycisk myszy na ikonie Mój Komputer, wybierz zarządzaj.
* Z lewej kolumny wybierz usługi i aplikacje.
* Wybierz usługi.
* W prawej kolumnie sprawdź stan usługi avast! Antivirus.
* Jeśli usługa nie jest ustawiona na typ uruchomienia automatyczny, ustaw ją na ten typ (prawy przycisk myszy, właściwości, typ uruchomienia - automatyczny). Zrestartuj komputer po dokonaniu zmian.
* Jeśli typ był ustawiony na automatycznie, sprawdź stan usługi. Jeśli nie jest uruchomiono, spróbuj wystartować usługę (prawy przycisk myszy, start).
* Jeśli usługa nie chce wystartować, instalacja avast!'a może być wadliwa. Spróbuj naprawić instalację wybierając START -> panel sterowania -> dodaj/usuń programy -> avast! antivirus -> zmień/usuń, wybierz napraw.

To rozwiązanie problemu tyczy się tylko wersji systemu Windows NT, 2000, XP i 2003.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guest_gerwazy87_*
post 17.09.2007 - 12:30
Post #5





Guests






ja bym na poczatek zainstalował regcleaner i usaunoł wpisy rejestru o avaście bo miałem wiele razy avasta na wersji windowsa xp pierwszej jaka wyszła bez zadnych łatek i też chodził dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mikusia
post 19.09.2007 - 19:15
Post #6





Grupa: Members
Postów: 3
Dołączył: 14.09.2007
Użytkownik nr: 2,402



good.gif

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC !!!!!

Muszę przyznać że spróbowałam zrobić to o czym mi napisaliście i ikona avast nadal sie
nie pokazywała i przyznam że nie rozumiem ale od wczoraj ikona sie pokazała i nie znika.
KOMPUTER to dla mnie wielka tajemnica ....ale udało się i działa. Jeszcze raz dziękuję
tym Którzy zechcieli mi pomóc.
Monika
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 użytkownik(ów) przegląda ten temat (1 gości i 0 anonimowych użytkowników)
0 Użytkownicy:

 

Programy na Mac OS X:

> Pliki cookies

Strona korzysta z plików cookies. Więcej o tym dowiesz się w polityce prywatności.





> Polecamy

- Programy na Mac'a
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: 30.10.2014 - 17:30

Inten.pl

Lista programów: [ A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | & ]