IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Problem z pobieraniem torrentów
melinda
post 07.07.2008 - 19:50
Post #1

Grupa: Members
Użytkownik nr: 4,547

Witam wszystkich:)
Mam pewnien problem z pobieraniem torrentów. Nie znam się na tym za bardzo, mam nadzieję, że ktoś będzie umiał mi podpowiedzieć co powinnam zrobić.
Jakiś czas temu zaczęłam korzystać z uTorrent'a - wszystko działało bez zarzutu. Tydzień temu przeprowadziłam się do rodziców i w związku z tym zmianie uległo połączenie z internetem. Byłam w trakcie ściągania kilku rzeczy. Na początku wszystko działało jak nalezy, ale tylko ok. półtora dnia. Po czym wszystko stanęło... Nie wiem dlaczego... Nie pobiera, nie udostępnia. Wszystkie pliki są nieaktywne. Nie za bardzo wiem czemu tak się dzieje. Nic nie zmieniałam w ustawieniach. Nie zmieniło się połączenie z internetem. Czy to jest wina łącza..? Czy da się to jakoś przestawić..? Dodam jeszcze tylko, że próbowałam BitComet'em - i też nic nie idzie. Da się to jakoś "naprawić"..? Może te moje pytania są banalne, ale naprawdę nie znam się na tym za bardzo... nie rozumiem czemu tak nagle przestało wszystko działac. Proszę o pomoc!!!
Go to the top of the page

+Quote Post
Skuzik
post 14.07.2008 - 07:20
Post #2

Grupa: Root Admin
Użytkownik nr: 1

CYTAT(melinda)
nie rozumiem czemu tak nagle przestało wszystko działac.

dlatego własnie to nie jest banalne pytanie wink.gif .

Przede wszystkim napisz jakiego masz dostawce Internetu?
Spróbuj coś ściągnąc programem eMule - zobaczymy czy inne programy P2P działają.

+Quote Post
melinda
post 19.07.2008 - 19:13
Post #3

Dziękuję za zainteresowanie moim problemem!!

Niestety eMule też nie działa... Nie wiem co jest grane...